علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 90
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 553
بازدید کل : 179994
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


استان البرز میزبان دوره برگشت لیگ تیمی دارت کشور

 

استان البرز میزبان دوره برگشت لیگ تیمی دارت کشور

 


 

دور برگشت پنجمین دوره رقابت های لیگ تیمی دارت کشور فصل 92 -91 ، روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و 20 اردیبهشت ماه سالجاری با حضور 16 تیم در دو گروه به میزبانی استان البرز برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی انجمن دارت کشور، گروه دوم این مسابقات روز پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه و گروه اول نیز روز جمعه 20 اردیبهشت ماه سالجاری به رقابت خواهند پرداخت که حضور کلیه تیم ها و سرپرست های آنان راس 8:30 صبح در سالن  "مجتمع تفریحی ورزشی المهدی" واقع در اتوبان - کرج، جاده محمد شهر، نرسیده به بیمارستان شریعتی الزامی است.

براساس این گزارش تیم های  "کمیته دارت استان سمنان"،"ایرانیان شایسته ب" ، "کمیته دارت خراسان رضوی" ،"اندیشه سبز خزر" ،" امید "، " کمیته دارت البرز ب"،  " کارگری سایپا " و " شهرداری اراک الف"  به ترتیب در مقام های اول تا هشتم گروه دو این مسابقات قرار دارند و برای راهیابی به مرحله ای بعدی با یکدیگر به رقابت می پردازند. همچنین تیم های "دانشگاه آزاد اسلامی "،"ایرانیان شایسته الف"،"کمیته دارت استان البرز الف" از گروه یک از شانس بیشتری برای راهیابی به مرحله ی بالاتر نسبت به تیم های "پویا"،"مخابرات فارس"،"شهرداری اراک ب "،"تهران نوین" و تیم جوان و خوب "انجمن دارت علی آباد کتول" برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که با توجه به اساس نامه لیگ تیمی( که پیش از این در سایت رسمی انجمن منتشر شده بود) و پیش بینی تغییر اعضای تیم های حاضر در مسابقات جهت حضور پرقدرت تر در دیدار های برگشت، سرپرستان و مربیان تیمها باید به این نکته توجه داشته باشند که در صورت حضور در مرحله پایانی حق تعویض و یا هرگونه جابجایی را در نفرات را ندارند لذا جهت انتخاب بازیکنان در دیدار برگشت دقت لازم را مبذول بفرمایند.

 گفتنی است آقای "بهنام نوری مسوول کمیته دارت استان البرز " جهت هماهنگی با شماره همراه 09353840098 معرفی می شوند.  

 

 

منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com